Cine se trezeşte de dimineaţă râde mai bine

14 idei pentru companiile low cost

Amazing Race: cel mai frumos loc de pe net – 14 idei geniale pentru companiile low cost.

An airplane flying over a dramatic sky 1. Avioanele noastre vor zbura mai jos decat celelalte, de unde şi numele de low cost. Ca urmare, se va elimina presurizarea cabinei, iar aerul condiţionat va fi oprit deoarece la altitudinea de croazieră (3-4000 de metri) este întotdeauna răcoare. Pe timp de iarnă, pasagerii vor putea achiziţiona pături la bordul aeronavei.
2. Pentru reducerea consumului de carburant, în timpul zborului se va folosi un singur motor. Dacă vântul va bate din spate, se vor opri ambele motoare.

3. Întrucât pilotul automat controlează avionul pe 70% din durata unui zbor, piloţii vor fi plătiţi doar pentru decolare şi aterizare, fiindu-le permis ca în restul timpului să-şi completeze veniturile prin efectuarea oricărei activităţi lucrative ce poate fi derulată în cabină: telemarketing, croşetat, traforat, etc.

4. Pasagerii care au achiziţionat bilete promoţionale vor fi recrutaţi ca însoţitori de zbor; îmbarcarea va fi condiţionată de acceptul acestora de a vinde răcoritoare şi gustări la bordul aeronavei.

5. Avioanele vor fi adaptate pentru a funcţiona pe bază de GPL.

6. Mentenanţa aeronavelor va fi realizată la un service autorizat din Giuleşti.

7. Pasagerii vor avea dreptul de a sta pe scaune cu rândul, în ture de 20 de minute. Pe durata celor 20 de minute, ceilalţi pasageri vor sta în picioare. Astfel, se va dubla practic capacitatea aeronavei. Pasagerii care vor dori să stea jos pe toată durata zborului vor fi încadraţi la clasa tarifară „low business class” şi vor plăti un supliment de 100%.

8. Pe timpul zborului, jaluzelele vor fi coborâte. Pasagerii care vor dori să se uite pe geam vor plăti o mică taxă suplimentară.

9. Pasagerii care doresc să plătească mai puţin vor călători în cala de bagaje şi vor ajuta la încărcarea şi descărcarea acestora.

10. Banda de bagaje din aeroport va fi echipată cu o maşină de fise. Pasagerii vor trebui să introducă o fisă de 1 euro pentru ca banda să avanseze 10 metri.

11. Se va introduce un mic dispoziv cu fise şi în structura scaunelor din avion. Pasagerul va trebui să plătească 1 euro pentru a putea debloca şi înclina spătarul.

12. După fiecare zbor, pasagerii care au achiziţionat bilete dus-întors vor fi reţinuţi la bordul aeronavei pentru a face curăţenie.

13. Se vor introduce două noi clase de zbor premium: „WC Class” pentru pasagerii care doresc să folosească toaleta pe timpul zborului şi „WC First Class” pentru cei care doresc prioritate la coada de la toaletă.14. În cazul în care niciun pasager nu optează pentru cele două clase de mai sus, se va itroduce o a treia clasă „Mogul Super Class”, care va oferi pasagerilor cu dare de mână posibilitatea să călătorească într-un spaţiu intim, la bordul toaletelor.

foto